01 Eylül 2011

Yavrum biz seni hastahanede bulduk !





     Bizim ailemiz kadar ilginç bi aile pek yoktur herhalde. Kimse kimseye benzemez. Ne babam ve amcamlar, ne de annem ve teyzemler. Herkes birbirinden çok farklı. Bu özellik bizim küçük çekirdek ailemizede bulaştı tabii.

     Sorun kardeşim. Aslında ortada bir sorun yok sadece olmaması gereken birşey var. Yani normalde kardeşler ablalarını örnek almaya çalışır ama bizim ki öyle değil. Hatta o kadar zıtız ki. Eskiden hep derdim anneme kardeş olmamız imkansız biz bununla ayrı dünyaların insanıyız diye. Tontişimde hak verir gibi gülümserdi. Özetlemek gerekirse;

     Ben (Akrep) esmer ve ufacık bir kızım. Boyum kısadır. Fiziğiminde pek yerinde olduğu söylenemez. Belim kalın mesela :(. Biraz büyük olması gereken yerlerim ise boyuma oranla küçük kaldı.

     Kardeşim ise doğduğunda sarıydı. Aramızda 5 yaş var fakat benden uzun. Fiziğide gayet iyi. Lanet olası beli incecik ! Her görende ileride benden güzel olacağını söylüyor :(.

     Fiziki yapımızı geçtim hadi o allah vergisi. Birde işin ilgi alanları kısmı var. Yine normal ailelerde evin küçüğü anasına, babasına, abisine falan özenir. En basitinden her çocuk - Büyüyünce ne olacaksın ? sorusuna -Öğretmen. Diye cevap verir. Benim kardeşim ise ilkokul 2'den beri bu soruya arkeolog olacağım ama eğer olmazsa olay yeri inceleme polisi olmayı düşünüyorum diye cevap verirdi. Lan küçük ! Sen o minnak aklınla nerden öğrendin onları ! Senin yaşıtlarının dili dönmüyor arkeoloji demeye senin düşüncene bak hele !

    İşte ben o günden sonra ayrı dünyaların insanı olduğumu kesinlikle anladım. Çünkü hayatta en çok korktuğum şeylerin başında mumyalar gelir. Ben bunun yaşında gördüğüm 1 mumya yüzünden günlerce uyuyamadığımı hatırlıyorum. Ama o bunu bildiği halde bilgisayarı mumya fotoğraflarıyla doldurmayı inatla sürdürüyor. Birgün masaüstünde göreceğim o mumyaları diye aklım çıkıyor yemin ederim. Onu geçtim beni kanda tutuyor. Ceset meset inceleyemem ben.

     Şimdi 7. sınıfa geçti. Hala arkeolojiden vazgeçmiş değil. Bu konuda kendinide ilerletti. Tatilde hiyeroglif y azılarını inceledi durdu. Az birşey anlıyor bu konudan.

     Başka bir ilgi odağı ise zenciler oldu. Amerikada  ki zencilere bayılıyor. Özellikle Will Smith'e fena hayran. Ben ise TRT dizileri yüzünden Güney Koreye merak salmış durumdayım. Eskiden (bu kadar olmasada) İspanyol, Yunan ve İtalyan erkeklerine merakım vardı. Şimdi tüm dikkatimle Kore'ye odaklanmış durumdayım.

    Annemi köşeye sıkıştırdım geçenlerde. "Bak anneciğim çok şanslısın koca kızın sana çekik gözlü damat, küçük kızında zenci damat getirecek sana." Dedim. Kalpten gidecekti kadıncağız :)






Ama haksızmıyım şimdi bu yenmezde ne yapılır ? :)

P.S: Yemede yanında yat böhöhöytt. Dudaklar fenaa :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder