06 Eylül 2011

Anasoon Kokarken Sofralaaar..

Söylemeye utanıyorum ama itiraf etmek zorundayım. Zakkum'u daha bu yıl tanıdım [:$]. Daha önce uzayda mı yaşıyordum, bitkisel hayatta mıydım, mağarada mı oturuyordum bilmiyorum ama lanet olsun ki bilmiyordum !

Neyse geç olsun güç olmasın derler. Bir ara meşhur oldu şu "Yüzük" şarkısı. Herkes birbirine dinletiyor, nakaratlar herkesin face duvarlarında falan. Ya dedim bu da yeni çıktı herhalde bi dinleyeyim. O da ne ! Solistin sesi, gözleri, vücudu özellikle jestleri harika. Hemen kısa bi araştırma yaptım ve hasta oldum bu guruba. Bütün şarkılarını dinledim. Ama bi tanesi var ki bende yeri apayrı.. Hergün sabah akşam dinler oldum. Bu nasıl bir müzik, o nasıl bir ses, ne muhteşem sözler ! İnsanın dinledikçe içini huzurla karışık bir telaş kaplıyor. Düşünmeden edemiyorsun şimdi arkadaşlarınla gününü gün ediyorsun, gençsin, güzelsin. Ama sonra ? İnsanız sonuçta pek vaktimiz yok bu dünyada, yalnızlığın dibini boylayacağız sonunda..

Bu acı gerçekler yüzüne çarpınca içtikçe içesi geliyor insanın. Yusuf'un ağzından çıkan her kelimeye birçok anlam yüklüyorum bu şarkıda. Herbiri için saatlerce konuşabilirim sanırım. Beni en çok etkileyen kısmı ise;

Aklın ilk göz ağrısında
Hatırlıyor mu seni hala
Dikiş tutmayan bu büyük yara
Bazı geceler kanıyor hala..

İlk aşkın yüreğimizde bıraktığı izler bu kadar mı kusursuz anlatılır ? Helal olsun bu guruba. Türkiyede işinin hakkını veren sayılı rockçılar bunlar. Tavsiye ederim.
Bu şarkının şerefine içelim güzelleşelim dostlarımm..


Anasooon kokarken sofralaaar. Yaşlandırıyorr seni aynalaaar. Her geçen yılll bireer bireeer masaadaaan eksiliyoor dostlaarr. (Şerefeee)
Dipnot: Hipokondriyak'ı dinlemeden geçeni yakarım ! :) 
(Kulaklıkla dinlemenizi tavsiye ederim.)
Çok konuştum. Saygılar, Sevgiler bla bla..
Akrep..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder