17 Eylül 2011

Yalnızım ben çok yalnızımm. Buymuş benim alın yazımm.. :(

    Nefret ediyorum erkeklerden. Hem de hepsinden ! Anamızı ağlatıyor hayvan herifler. Hayatında olsa bi dert olmasa bi dert. Başta beğeniyosun,  muhabbeti kuruyosun, flört ediyosun nedense gerisi gelmiyor. En fazla 3 ay dayanabiliyorlar. Sevgiden falan anladıkları yok. Çoğu aşka inanmıyor. Sırf kızları yatağa atabilmek için "Gerçek aşkı arayan romantik prens" ayağına yatıyor. Mesela ben son sevgilimle bu yüzden ayrıldım. Birlikte olana kadar dil döktü. Daha yeni başladık ilişkimize. 1 hafta sonra amacını aştı. Yollarımızı ayırdık tabii. Feminst bi insan değilim bazı şeylerin yaşanması da lazım. Fakat karşında ki üstüne atlayınca azmış orangutan gibi haliyle kimselere güvenemiyorsun.

    Hayatım boyunca ellerinde çiçeklerle beni bekleyen, kulağıma aşk sözleri fısıldayan, pahalı restorantlara götüren, sürekli süprizler yapan, hayatı sadece benden ibaret olan bi erkeği düşlemedim. Çünkü öylesinin bulunduğunu sanmıyorum. Boşuna düş kırıklığına uğramanın alemi yok. İstediğim sadece beni çevredeki serserilerden koruyan, yanında kendimi güvende hissedeceğim, başımı omzuna yaslayınca teselli bulacağım biriydi. Bu bile bi çoğuna fazla geldi. Onlarda kendilerine göre haklıydılar aslında. Çevrede o kadar kaşar varken neden benimle uğraşsınlar ki ? Ama düşünmekten kafayı yiyeceğim, hiç bir zaman sevgililerimi "Şunlarla görüşme ! Maç izleme ! Neden benimle ilgilenmiyorsun !? " diyerek sıkmadım. Yeni ergenler kendilerine birşey hisseden erkekleri sömürmesini iyi biliyor ama ben bunu da kimseye yapamadım. Hatta sütlaçın ablası evleniyor diye azıcık dara düşmüştü de 1 ay kadar yemeğe gitmedik sesimi çıkarmadım. Ben bu kadar düşünüyorum bu gerzekleri hiç haketmedikleri halde, karşılığı hala yalnızlık !

    Belki de bahtsız bedevi olan benim. Karşıma çıkan erkeklerin %90'ı antideprasan kullanıyordu. Bi tanesi haftada 1 psikologdaydı. Onlardan insan olmalarını beklemek şuana kadar yaptığım en büyük hatam. Ben yalnız doğdum, yalnız öleceğimm :(


                                                                                                                       Akrep..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder