23 Ağustos 2011

Sen kapıya ben camaa !

Bizim bir karşı komşularımız var. İnanın tanımak hiiç istemezsiniz. 7/24 camdalar. Bu yaşıma gelmiş olduğum halde aklımın ermediği bir cam fantezileri var. Çok ilginçler abi. Hani mahallede bir olay olur cama çıkar izlersin falan ama yok bunların ki bambaşka birşey. Resmen neredeyse bütün günlerini camda geçiriyorlar. Ve ailecek. Dört tane camları var. Birisine evin erkeği, diğerine karısı, diğerine genç kızı, diğerine ise ufak oğlu geçiyor. Sonrada bütün gün gelen geçeni gözetliyorlar. Benim yerimde olmak istemezsiniz. İnsan ister istemez bir süre sonra 'acaba güneşliği çektim mi? Çekmediysem beni gözetliyorlar mıdır şuan ? ' diye düşünüyor. Birde sokaktan birisi geçerken kafalarını aynı anda çevirerek geçen insanı takip ediyorlar. Gerçekten bundan artık feci halde rahatsızlık duymaya başladım ve amaçlarını hala anlamış değilim. Acaba gün sonunda 'bugünüde camda atlattık vallahi' falan diyorlar mı ? Çok enteresanlar çook. He birde şimdi bunların evleri 4 katlı. Üç gelin alt alta oturuyorlar. En üst kattada kayınvalideleri oturuyor. Bir olay olduğunda her kattan ikişer üçer kafayı çıkıyor dışarı doğru çok gülünç bi durum yahu. Ortanca gelinde ayrı bi cam fantezisi var ama. Evlerine gittiğimizde bile utanmadan bize söylüyor. Alt kattakinin oğlu şu saatte uyudu. Sonra annesiyle babası şu saatte duşa girdi. Abi biraz fazla olmuyor mu ? Sananee lağğn. Şahsen benim öyle bir eltim olsa saçını başını yolmuştum şimdiye kadar. He birde kızınıda iyi yetiştiriyor. Alt kattan veya üst kattan bir kapı çıtırtısı duyduğu an hemen kızına 'Sen kapıyaa ben camaa kooşş' diyerek kimin çıktığını, girdiğini bir güzel öğreniyor.. Birde böyle perdenin arkasından gizli gizli bir bakışı, izleyişi var off.. Sanki ben onu ordan görmüyorum. Salaak. Bunu buraya yazmazsam ölürdüm. Yazdım rahatladım ohh.

Dipnot: Ben yelkovan 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder