22 Ağustos 2011

Yalnızım dostlarım yalnızım yalnızz...

Ben akrep :) Yıllardır.. Tamam çok abarttım yıl olmadı. Tam anlamıyla 10 aydır yalnızım.Teklif var mı var. Ama bütün sümsükleri kabul ederseem vay benim halimee..
Şu gerizekalı sütlaç(eski sevgilimm) yüzünden hayatım alt üst olmuş durumda. Kimseleri beğenmiyorum buna kendimde dahil ! Açıkçası lanet olası sütlaç hayatıma girdiğinden beri ben ben olmaktan çıktım. Biz bununla 8 ayda bir barışıp duruyoruz, bir türlü hayatımdan çıkmayı başaramadı vede ben onu hayatımdan tam anlamıyla çıkarmayıı.. Bide şu lanetin kas kafalı ilkokul arkadaşı var. Tam bi baş belası. Abi çocuk aynı fareye benziyor bu kadar olur yani o yüzden ona fare diyeceğim. Herneyse farede bana geçenlerde çıkma teklifi etti lanet arkadaşı yetmiyormuş gibi birde fare çıktı başımıza ! Bende gereken cevabı verdim. Sütlaç tabi köpürdü bunu duyunca fareyle kavga etti. Birde üstüne bana kızdı sanki suçlusu benmişim gibi ! Sen yüz vermişsindir dedi öküz neyine yüz vercem lan onun. Şimcik neyse olay budur fareyi niye anlattım bilmiyorum ama benim takıntılı olduğum biri var ve ilk blog yazımızda bunu anlatmak istedim. Şerefsiz ne peşimi bırakıyor nede bana geri dönüyor..


Dipnot : İsmimin akrep olmasının nedeni burcum değil boyum. Bu blog sitesi biricik arkadaşım yelkovanla ortaktır. Kendisi uzun olduğu için o yelkovan, bende kısa olduğum için akrep olduuum. [Ayrıca burcum boğa]

Endipnot: Sarışın kızlardan nefret ediyoruzzz !













Hiç yorum yok:

Yorum Gönder