22 Ağustos 2011

Ona çoook aşığımm.

Ben yelkovan genşler. Şimdi canım arkadaşım akrep sevdiğinden bahsederek başladı bende öyle başlamak istiyorum. Bende de bir pörtük var tam pörtük ha gözleri görsenizz yerim. Bizim pörtükle ilk tanışmamız iki yıl önce okulda olmuştu. Neyse biz tanıştık kaynaştık 2 3 haftada ayarttı bu beni çıkmaya başladık falan.. Fakat bunun uzun süredir sevdiği bir kız varmış hemde kızla aynı sınıftayızz ! Tabi suçç bendee o kadar kısa bir sürede hangi erkeğe güvenilip bir ilişkiye başlanır ki. Boynuzu yedim hemde hergün kıçımın dibinde olan kedi gözlü bir kız için. Abi yapıyorsun bari yakın olduğum arkadaşlarımla yapma yaa.. Neyse bunları çoktan atlattım ama hala düşününce bir burukluk olmuyor değil. Şimdi saf aşık ben 2 buçuk ay önce pörtüğü affettim ve yeni bi ilişkiye sil baştan başladık. Onu geçmişiyle yargılamayacağım. Şuan ki birlikteliğimiz gayet yolunda umarım böyle devam eder çünküü ben ona resmeeen aşığııııımmmm. Dınıttınınımmm dınıttınınııımmm (:

 Ya o değilde; Ben ALDATILDIM !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder